Saturday, June 1, 2013

MY KESAYANGAN



Sayang sgt dengan semua nie..kerana drama Adam Hawa aku mulakan semula hobi lama..lepas frust novel2 lama rosak kena banjir masa menyewa kat Repoh dulu,trus stop membaca dan membeli novel..bila x dpat tngok drama tu,aku cari novel..memandangkan msing2 tgh angau crita tu,stok x ckup..2 kali p kedai,terbeli Isteri Separuh Masa by kak Suri Ryana..awesome novel tu,giler habis dgn hero n heroin..6 jam abiskan bacaan n ptg tu gak p beli novel lain..suka2 dah jadi gila2 dah..abis baca g beli,dr beli sebuh trus jd 2 or 3 buah skali beli..start add penulis2 novel n kwan2 seminat dkat fb..then trus dgn join group2 novel..fuhh,
trus panas n giler habis tgk novel2 keluaran terbaru dr novelis2 yg mmg terbaik..pntang keluar yg baru g beli,beli online dgn kaki novel n penulisa 2u dan ada yg beli terus dr penulis coz nak dpatkan autograph penulis tu.. tak kisah utk keluarkan duit lebih skit nak byar kos penghantaran skalipun..smpai la novel pending dah bnyak coz menang membeli alah membaca..hahaha..tp start mak mertua sakit,pelan2 mood  membaca slow.. lama2,nk membeli pun dh x best coz lebih risaukan mak n masa lebih byk guna utk balik kg tgk mak..bila mak mertua tak dak,stop trus membaca dan membeli novel..bila dah dpat balik ketenangan dan terima kenyataan barulah start balik perlahan2 baca novel2 pending..pas tu start beli balik..now,sdar tak sedar novel pending dah byk balik..erkk,ini la jadinya kalo cepat membeli lambat  membaca..hahaha..aku mula membeli balik start hujung bulan 9,kiranya dah 8 bulan la..8 bulan aku ada 92 buah novel..setiap novel aku balut dan aku tagging dengan AE dan angka ikut turutan membeli..aku tangging bukan semata2 sebab nk tau brapa byk novel yg ada ja tp sebab adik depan rumah nie n best friend aku pun kaki baca novel gak..takut tertukar..kalo tertukar dpat yg elok x pa,kot tertukar dpat yg x elok..erkk,kan rugi tu..

No comments: